Obchodné podmienky
Všeobecné obchodné podmienky
Základné ustanovenia
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“)
sú vydané:
kontaktné údaje:
ADvHD s. r. o.
Garbiarska 51/55
926 01 Sereď
IČO: 54094836
DIČ: 2121565974
IČ DPH: SK2121565974
(ďalej len „predávajúci“)
2. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti
predávajúceho a fyzickej osoby, ktorá uzatvára
kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, alebo v
rámci svojej podnikateľskej činnosti (ďalej len:
„kupujúci“) prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na
webovej stránke dostupného na internetové adrese
www.alexdenko.sk (ďalej je „internetový obchod“).
3. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou
kúpnej zmluvy. Odchýlne dojednanie v kúpnej
zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.
4. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom
jazyku.
Informácie o tovare a cenách
1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho
hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého
tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane
dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich
poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty
nemôže byť vrátený obvyklou poštovnou
cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované
v internetovom obchode. Toto ustanovenie
nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých
podmienok.
2. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového
obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie
je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohoto tovaru.
3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch
spojených s balením a dodaním tovaru.
4. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nie je možné navzájom kombinovať,
ak sa nedohodne predávajúci s kupujúcim
inak.
Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov
na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej
zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory),
hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od
základnej sadzby.
2. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu
registráciu v internetovom obchode,
vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru,
spôsob platby a doručenia.
4. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a
meniť údaje, ktoré do objednávky vložil.
Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo
„Potvrdiť objednávku“. Údaje uvedené v objednávke sú
predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je
vyplnenie všetkých povinných údajov v
objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s
týmito obchodnými podmienkami.
5. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu
potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú
adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie je automatické
a nepovažuje sa za uzavretie zmluvy. Prílohou
potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna
zmluva je uzavretá až po prijatí objednávky
predávajúcim. Oznámení o prijatí objednávky je doručené na emailovú
adresu kupujúceho.
6. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže
predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho
emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za
nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v
takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky
predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú
v týchto obchodných podmienkach.
7. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť
objednávku, pokým nie je kupujúcemu
doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže
zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom
čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho,
obe uvedené v týchto obchodných
podmienkach.
8. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho
pri uvedení ceny tovaru v internetovom
obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať
kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne
chybnú cenu ani v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické
potvrdenie o obdržaní objednávky podľa týchto
obchodných podmienok. [S1] Predávajúci informuje kupujúceho o chybe
bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na
jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa
považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna
zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na
emailovú adresu predávajúceho.
Zákaznícky účet
1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode
môže kupujúci pristupovať do svojho
zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať
objednávanie tovaru. Kupujúci môže
objednávať tovar tiež bez registrácie.
2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci
povinný uvádzať správne a pravdivo všetky
údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich
zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené
kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim
považované za správne.
3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a
heslom. Kupujúci je povinný zachovávať
mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho
zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť
za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím
osobám.
5. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď
kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či
v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto
obchodných podmienok.
6. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný
nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú
údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, popr.
nutnú údržbu hardwarového a softwarového
vybavenia tretích osôb.
Platobné podmienky a dodanie tovaru
1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej
zmluvy môže kupujúci zaplatiť nasledujúcimi
spôsobmi:
online platobnou kartou
prevodom na účet predávajúceho
2. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu
náklady spojené s balením a dodaním tovaru v
zmluvnej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej
kúpnou cenou aj náklad spojený s dodaním
tovaru.
3. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru.
4. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu
cenu splnený okamihom pripísania príslušnej
sumy na bankový účet predávajúceho.
5. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú
obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred
odoslaním tovaru nie je zálohou.
6. Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť
kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný
zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického
výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
7. Tovar je kupujúcemu dodaný:
na adresu určenú kupujúcim v objednávke
prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil,
8. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva v priebehu objednávania tovaru.
9. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia
tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a
v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy
dohodnutý na základe zvláštneho požiadavku
kupujúceho, znáša kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s
týmto spôsobom dopravy.
10. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto
určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci
povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane
kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane
alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci
povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným
doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
11. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať
neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek
vád toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia
obalu nasvedčujúceho neoprávnenému vniknutiu
do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
12. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový
doklad je priložený k dodávanému tovaru.[S2]
13. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej
ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie,
najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu,
poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho
okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť
tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou
zmluvou tak neurobil.
Odstúpenie od zmluvy
1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť
ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy
odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu.
2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní
odo dňa prevzatia tovaru,
odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy
niekoľko druhov tovaru alebo dodanie
niekoľkých častí
odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy
pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
3. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným
súhlasom pred uplynutím lehoty pre
odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil
kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na
odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výkyvoch finančného
trhu nezávisle na vôli predávajúceho a
ku ktorému môže dôjsť v priebehu lehoty pre odstúpenie od zmluvy,
o dodaní alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase
uzavretia zmluvy, ktoré môžu byť dodané až
po uplynutí tridsiatich dní a ktorých cena závisí na výkyvoch trhu
nezávislých na vôli predávajúceho,
o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru
vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného
osobitne pre jedného kupujúceho,
o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po
dodaní vzhľadom na svoju povahu
nenávratne zmiešaný s iným tovarom,
o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodov
ochrany zdravia alebo z hygienických
dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
o dodávke zvukových záznamov, obrazových záznamov,
zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového
softvéru, ak sú predávané v ochrannom obale a kupujúci tento obal rozbalil,
o dodávke novín, periodík alebo časopisov s výnimkou predaja na základe
dohody o predplatnom a predaji kníh
nedodávaných v ochrannom obale,
o dodávke elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho
poskytovanie začalo s výslovným
súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil , že bol riadne poučený o tom, že
vyjadrením tohoto súhlasu stráca právo na
odstúpenie od zmluvy,
v ďalších prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. o
ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo
poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy
uzavretej mimo prevádzkových priestorov
predávajúceho v znení nehorších predpisov.
4. Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať
prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie
od zmluvy.
5. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár
k odstúpeniu od zmluvy poskytovaný
predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú
alebo doručovaciu adresu predávajúceho
uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí
kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
6. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu
tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.
Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i v
tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre
svoju povahu obvyklou poštovnou cestou.
7. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne,
najneskôr však do 14 dní od odstúpenie od zmluvy,
všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho
prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti
kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s
tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú
ďalšie náklady.
8. Ak kupujúci zvolil iný než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý
predávajúci ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu
náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu
ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
9. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť
prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr,
než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu
odoslal.
10. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebený
a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom
obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci
oprávnený jednostranne započítať proti nároku
kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
11. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu
vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď
výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz
tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje
kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a
vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od
kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie,
ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to
rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim.
Práva z vadného plnenia
1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovaru pri prevzatí nemá vady.
Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe,
kedy kupujúci tovar prevzal:
má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak chýba dojednanie, má
také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo
výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru
a na základe reklamy predávajúcim
vykonanej,
sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku
ktorému sa tovar tohoto druhu obvykle
používa,
tovar zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej vzorky alebo
predlohy, ak bola akosť alebo prevedenie určené
podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,
je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a
tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
2. Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia tovaru
kupujúcim, má sa za to, že tovar bol vadný už pri
prevzatí. Kupujúci je oprávnený uplatniť práva z vady, ktorá sa vyskytne u
spotrebného tovaru v dobe dvadsať štyri
mesiacov od prevzatia. Toto ustanovení sa nepoužije u tovaru predávaného
za nižšiu cenu pre vadu, pre ktorú bola nižšia
cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým
užívaním, u použitého tovaru pre vadu zodpovedajúcu
miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí
kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
3. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť
reklamáciu a požadovať:
ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť:
– bezplatné odstránenie vady tovaru,
– výmenu tovaru za nový tovar,
ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť:
– primeranú zľavu z kúpnej ceny,
– odstúpiť od zmluvy.
4. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,
ak má tovar vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec
mohla riadne užívať ako vec bez vady,
ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po
oprave,
ak nemôže riadne tovar užívať pre väčší počet vád tovaru.
5. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v
ktorej je prijatie reklamácie možné, prípadne i
v sídle alebo mieste podnikania. Spotrebiteľ môže reklamáciu uplatniť aj u
osoby určenej predávajúcim. Ak reklamáciu
spotrebiteľa vybavuje osoba určená predávajúcim, táto môže reklamáciu
vybaviť iba odovzdaním opraveného tovaru, inak
reklamáciu postúpi na vybavenie predávajúcemu. Predávajúci je povinný
kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom,
kedy kupujúci právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob
vybavenia reklamácie kupujúci požaduje, ako aj
potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia
o vykonaní opravy a dobe jej trvania, prípadne
písomné odôvodnenie zamietnutia reklamácie.
6. Ak spotrebiteľ uplatní reklamáciu, predávajúci alebo ním poverený
zamestnanec alebo určená osoba je povinný poučiť
spotrebiteľa o jeho právach vyplývajúcich z vadného plnenia. Na základe
rozhodnutia spotrebiteľa, ktoré z práv
vyplývajúcich mu z vadného plnenia si uplatňuje, je Predávajúci alebo ním
poverený pracovník alebo určená osoba
povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch
najneskôr do troch pracovných dní odo dňa
uplatnenia reklamách, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje
zložité technické zhodnotenie stavu tovaru,
najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. . Po určení spôsobu
vybavenia reklamácie sa reklamácia vrátane
odstránenia vady musí vybaviť ihneď, pričom v odôvodnených prípadoch
možno reklamáciu vybaviť aj neskôr.
Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia vady však nesmie trvať dlhšie
ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
Márne uplynutie tejto lehoty sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a
kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť
alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. Za okamih uplatnenia
reklamácie sa považuje moment, kedy dôjde
prejav vôle kupujúceho (uplatnenie práva z vadného plnenia)
predávajúcemu.
7. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie, a to
najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia
reklamácie.
8. Právo z vadného plnenia kupujúcemu nepatrí, ak kupujúci pred
prevzatím veci vedel, že vec má vadu, alebo ak
kupujúci vadu sám spôsobil.
9. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne
vynaložených nákladov vzniknutých v
súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo môže kupujúci u
predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po
uplynutí záručnej doby.
10. Voľbu spôsobu reklamácie a jej vybavenia, ak je viacero možností, má
kupujúci.
11. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom práv z vadného plnenia sa
riadia § 499 až 510, § 596 až 600 a § 619 až 627
zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov
a zákonom č. 250/2007 Z. z., o ochrane
spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
Doručovanie
1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne
doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu
uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu
uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v
objednávke.
Mimosúdne riešenie sporov
1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu,
ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým
predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci
porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať
návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu
alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na
žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu
neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je
príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so
sídlom: ………………………….., ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať
na adrese
Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor
medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov,
……………………………., alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk.
Internetová
adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line
nachádzajúcu sa na internetovej adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi
predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské
nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová
adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia
Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z
21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene
nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES
(nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
4. Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského
oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v
rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského
podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia
vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním
zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa
v znení nehorších predpisov .
Záverečné ustanovenia
1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú
právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah
založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa
dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej
republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z
všeobecne záväzných právnych predpisov.
2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi
správania v zmysle ustanovení zákona č.
250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.
3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva
k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek,
filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov,
prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať,
upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu
predávajúceho.
4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku
zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo
v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri
využívaní internetového obchodu používať
postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie
vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu
alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene
užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti
tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či
softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý
by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná
predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne
prístupná.
6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať.
Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a
povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia
obchodných podmienok.
7. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od
zmluvy.
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.1.2022